Care este valoarea minima a comenzii?

Comanda minima acceptata este de 300 lei

Cum se face o comanda ferma?

  • pe site - prin cosul electronic
  • telefonic sau email - numai pentru clientii fideli

Produse etichetate cu "Livrare: Produsul include servicii" si "Livrare: La comanda"

Produsele semnalizate pe www.neosis.ro cu etichetele "Livrare: Produsul include servicii" si "Livrare: La comanda" au statut special. In cazul acestora se aplica urmatoarele reguli:

  • produsele se platesc in avans prin transfer bancar (se emite factura proforma)
  • livrarea se face in 1-4 zile lucratoare de la confirmarea platii
  • produsele nu se returneaza

Ce inseamna „Produsul include servicii”?

  • Firmware actualizat – echipamentul se livreaza cu ultima versiune de software disponibila
  • Verificare tehnica rapida – testare functionala (ex. alimentare placa, verificare imagine/proiector IR etc)
  • Programare Standard – acolo unde este aplicabil (ex. centrale/sisteme alarma AJAX)
  • Asistenta tehnica telefonica – pentru clarificarea detaliilor de instalare
  • Livrare rapida (1–4 zile lucratoare) – cu notificari pe email si WhatsApp/SMS despre starea comenzii

Facturile proforme au o valabilitate de 3 zile lucratoare de la emitere dupa care se anuleaza.

Va rugam sa adaugati in cosul de cumparaturi produse marcate cu etichetele mentionate numai daca sunteti de acord cu cele de mai sus.

Cererile de oferta sunt o solutie?

NEOSIS se adreseaza in special celor care detin minimul de cunostinte necesar configurarii corecte a unui sistem de securitate (fiecare comanda primita este analizata de personalul tehnic si rediscutata cu beneficiarul pentru eliminarea eventualelor greseli de configurare). Pentru acestia procedura de comanda poate fi cea standard (adaugarea produselor in cos).

Pentru cei care nu au cunostinte in acest domeniu recomandam deplasarea unui instalator (colaborator NEOSIS) in locatie pentru stabilirea corecta a echipamentelor necesare.

Pentru ambele categorii asiguram, la sediul Neosis, o serie de servicii contra cost ( Clik pentru detalii )

Lucrarile care implica plata la temen a echipamentelor (ex. licitatii) nu fac parte din obiectul nostru de activitate.

Va rugam sa cereti informatii legate numai de echipamentele prezentate pe www.neosis.ro (nu suntem interesati de produse prezentate pe alte site-uri sau care provin din alte surse).

Persoanele fizice pot face comenzi pe site?

Da, siteul www.neosis.ro se adreseaza persoanelor fizice si juridice.

Cum platesc?

Plata se face in avans, pentru orice valoare a comenzii

  • Platesti prin transfer bancar in contul NEOSIS (banca ING) intreaga suma in avans pe baza de Factura Proforma
  • Factura Fiscala si Certificatul de Garantie le primesti o data cu produsele (livrare la sediul NEOSIS sau prin curierat rapid)

Important!

Daca din motive independente de NEOSIS nu se pot livra echipamentele in perioada stabilita, NEOSIS va transfera in maxim 48 ore in contul clientului intreaga suma achitata de acesta.

Cum se face livrarea?

  • Produsele aflate pe stoc se pot ridica de la sediul NEOSIS sau expedia prin firma de curierat rapid Fan Courier in 1-3 zile de la primirea confirmarii platii (expediere=predare pachet reprezentantului firmei de curierat, livrarea catre cumparator se face a doua zi)
  • Produsele care nu se afla pe stoc se pot ridica de la sediul nostru sau expedia prin Fan Courier in 3 zile de la primirea confirmarii platii
  • Plati legate de transportul produselor:

     Pentru toate comenzile transportul este platit de client: transportul prin reteaua Fan Courier este platit integral de client, indiferent de valoarea comenzii. Puteti sa va faceti o calculatie a transportului aici: Tarife Fan Courier
    Trebuie sa aveti in vedere si costurile generate de serviciile optionale (livrare sambata, deschidere pachet etc).
    NEOSIS nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele deteriorari, furturi sau pierderi survenite in timpul transportului; optional cumparatorul poate asigura echipamentele la curierul rapid (aproximativ 1% din valoarea declarata)

Important!

  • Toate comenzile se concretizeaza prin emiterea unei facturi proforma si sunt considerate comenzi ferme
  • Produsele comandate sunt retinute la dispozitia clientului timp de 3 zile lucratoare (perioada egala cu valabilitatea facturii proforme emise). Daca la finalul acestui interval de timp clientul nu face dovada achitarii acestora, comanda se anuleaza.

Ce garantie am?

  • Toate produsele comercializate de NEOSIS au garantie cuprinsa intre 12-24 luni, conform celor specificate in certificatul de garantie; perioada de garantie este trecuta in siteul neosis.ro, in dreptul fiecarui produs
  • Produsele care se intorc la NEOSIS pentru garantie vor fi insotite certificatul de garantie; pierderea Certificatului de Garantie atrage dupa sine pierderea garantiei
  • Echipamentele a caror forma fizica a fost alterata (cabluri taiate, echipamente desigilate sau lovite) sau care au fost instalate incorect (alimentare inversa, alimentare ce nu se incadreaza cu limitele prevazute in documentatia tehnica a produsului) ies automat din garantie
  • Clic aici pentru mai multe informatii si vizualizare Certificat de Garantie

Cum imi aleg echipamentele?

NEOSIS acorda pentru produsele comercializate suport tehnic gratuit (prin intermediul telefonului 0754 636 747 si email-ului Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.).

Pot sa returnez echipamentele?

Produsele se returneaza/inlocuiesc numai in conformitate cu legislatia aflata in vigoare; cumparatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru posibilele neconcordante aparute intre performantele tehnice ale echipamentelor si necesitatile de exploatare dorite. Pentru evitarea acestei situatii va rugam sa apelati cu incredere la suportul tehnic oferit de personalul NEOSIS.

Sunt echipamentele noi?

Toate produsele cumparate din magazinul nostru sunt noi si se livrează impreuna cu certificat de garantie.
NEOSIS garanteaza autenticitatea si originialitatea produselor comercializate pe www.neosis.ro si nu incurajeaza comercializarea produselor contrafacute.

Sunt echipamentele sigilate?

Anumite echipamente presupun desigilarea ambalajului original pentru inscrierea numarului de inregistrare (s/n - serial number) in certificatul de garantie.

Ce termeni si conditii de cumparare sunt?

Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile inainte de a utiliza siteul www.neosis.ro si de a efectua orice comanda prin intermediul acestuia.
Efectuarea unei comenzi catre www.neosis.ro indica faptul ca sunteti de acord cu respectarea conditiilor siteului www.neosis.ro pe care le-ati citit, le-ati inteles si le-ati acceptat in integralitate.
Clic aici pentru a citi Termenii si Conditiile

Alte informatii utile

Expertiza tehnica 30 ani

Programare, actualizare software

Produse originale, garantate

Suport real, nu doar vanzare