0754636747 Lu-Vi 11-17

Care este valoarea minima a comenzii?

Comanda minima acceptata este de 300 lei

Cum se face o comanda ferma?

  • pe site - prin cosul electronic
  • telefonic sau email - numai pentru clientii fideli

Produse etichetate cu "Disponibilitate: La comanda"

Produsele semnalizate pe www.neosis.ro cu eticheta "Disponibilitate: La comanda" au un statut special. In cazul acestor produse se aplica urmatoarele reguli:

  • perioada de expediere/livrare este de 3-5 zile (de la confirmarea platii)
  • echipamentele respective se platesc in avans
  • in cazul persoanelor fizice (consumatori), produsele nu intra sub incidenta O.G. 34/2014 (nu pot fi returnate)

Va recomandam ca in cazul acestor produse sa cereti toate informatiile necesare inainte de a lansa comanda.

Facturile proforme au o valabilitate de 3 zile lucratoare de la emitere dupa care se anuleaza.

Cererile de oferta sunt o solutie?

NEOSIS se adreseaza in special celor care detin minimul de cunostinte necesar configurarii corecte a unui sistem de securitate (fiecare comanda primita este analizata de personalul tehnic si rediscutata cu beneficiarul pentru eliminarea eventualelor greseli de configurare). Pentru acestia procedura de comanda poate fi cea standard (adaugarea produselor in cos).

Pentru cei care nu au cunostinte in acest domeniu recomandam deplasarea unui instalator (colaborator NEOSIS) in locatie pentru stabilirea corecta a echipamentelor necesare.

Pentru ambele categorii asiguram, la sediul Neosis, o serie de servicii contra cost ( Clik pentru detalii )

Lucrarile care implica plata la temen a echipamentelor (ex. licitatii) nu fac parte din obiectul nostru de activitate.

Va rugam sa cereti informatii legate numai de echipamentele prezentate pe www.neosis.ro (nu suntem interesati de produse prezentate pe alte site-uri sau care provin din alte surse).

In concluzie, va rugam nu trmiteti cereri de oferta pe adresele noaste de contact.

Persoanele fizice pot face comenzi pe site?

Da, siteul www.neosis.ro se adreseaza persoanelor fizice si juridice.

Cum platesc?

Plata in avans indiferent de valoarea facturii

  • Platesti prin transfer bancar la ING intreaga suma in avans pe baza de Factura Proforma
  • Factura Fiscala si Certificatul de Garantie le primesti o data cu produsele (livrare la sediul NEOSIS sau prin curierat rapid)

Plata ramburs pentru comenzi mai mici de 2.000 LEI

  • Platesti numerar intreaga suma curierului la primirea produselor, curierul eliberand chitanta pentru suma primita
  • Factura Fiscala si Certificatul de Garantie le primesti o data cu produsele

Plata avans + ramburs pentru comenzi mai mari de 2.000 LEI

  • Platesti prin transfer bancar la ING un avans de 50% din valoare pe baza unei Facturi Fiscale de avans iar restul numerar la primirea produselor (dar nu mai mult de 5.000 LEI)
  • Cele doua facturi (de avans si finala) si Certificatul de Garantie le primesti o data cu produsele, curierul iti elibereaza chitanta pentru suma platita numerar

Plata numerar sau prin card pentru comenzi mai mici de 5.000 LEI

  • Platesti numerar sau prin card la sediul NEOSIS intreaga valoare a facturii
  • La ridicarea produselor primesti Factura Fiscala, Chitanta sau Bon Fiscal si Certificatul de Garantie
  • In cazul echipamentelor care se aduc la comanda vei plati un avans de 50%

IMPORTANT!

  • Pentru produsele care se aduc la comanda (marcate pe site cu Disponibilitate: La comanda, plata se face intotdeauna in avans 100% (cu OP) iar returnarea nu este acceptata. Daca este necesar, cereti informatii suplimentare despre aceste produse, inainte de a face comanda finala, pana sunteti sigur ca echipamentele in cauza sunt cele de care aveti nevoie.
  • Pentru comenzile cu livrari in localitati din afara retelei Fan Courier (in care se taxeaza km suplimentari), plata se face intotdeauna in avans 100% (cu OP, nu se accepta plata ramburs). Factura va include si valoarea transportului.

Daca din motive independente de NEOSIS nu se pot livra echipamentele in perioada stabilita de comun acord cu clientul iar acesta a achitat produsele in avans, NEOSIS va transfera in maxim 48 ore in contul clientului intreaga suma achitata de acesta.

Cum se face livrarea?

  • Produsele aflate pe stoc se pot ridica de la sediul NEOSIS sau expedia prin firma de curierat rapid Fan Courier in 1-2 zile de la primirea confirmarii platii (expediere=predare pachet reprezentantului firmei de curierat, livrarea catre cumparator se face a doua zi)
  • Produsele care nu se afla pe stoc se pot ridica de la sediul nostru sau expedia prin Fan Courier in 3-5 zile de la primirea confirmarii platii
  • Plati legate de transportul produselor:

    Pentru comenzi cu valoare mai mare de 1.000 lei NEOSIS asigura transportul prin Fan Courier (comanda livrata intr-o singura transa), in reteaua de localitati acoperite de acesta (fara km suplimentari). In cazul in care clientul doreste livrarea in afara ariei de acoperire a firmei Fan Courier, clientul va suporta costurile transportului pentru km suplimentari (1 leu/km, in acest caz este acceptata numai plata in avans, prin transfer bancar).

    Pentru comenzi cu valoare mai mica de 1.000 lei transportul prin reteaua Fan Courier fara km suplimentari, costa 26 lei daca se plateste ramburs sau 20 lei daca se plateste in avans. Pentru localitatile aflate in afara retelei Fan Courier se percepe un tarif suplimentar in functie de distanta - 1 leu/km (in acest caz este acceptata numai plata in avans, prin transfer bancar). Puteti sa va faceti o calculatie a transportului aici: Tarife Fan Courier

    Servicii suplimentare:
    - Primirea pachetului prin Fan Courier in weekend - taxa de 7 lei
    - Deschidere pachet - taxa de 6 lei

     
  • NEOSIS nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele deteriorari, furturi sau pierderi survenite in timpul transportului; optional cumparatorul poate asigura echipamentele la curierul rapid (aproximativ 1% din valoarea declarata)

Atentie !

  • Toate comenzile care se concretizeaza prin emiterea unei Facturi Proforma sunt considerate Comenzi Ferme
  • Produsele comandate sunt retinute la dispozitia clientului timp de 3 zile lucratoare (perioada egala cu valabilitatea facturii proforme emise). Daca la finalul acestui interval de timp nu se face dovada achitarii acestora, comanda se anuleaza.
  • Clientii care comanda produse cu plata in sistem ramburs (in baza unei Comenzi Ferme) si refuza primirea acestora, nu vor mai putea face alte comenzi catre NEOSIS.

Ce garantie am?

  • Toate produsele comercializate de NEOSIS au garantie cuprinsa intre 12-24 luni, conform certificatului de garantie; perioada de garantie este trecuta in dreptul fiecarui produs
  • Produsele care se intorc la NEOSIS pentru garantie vor fi insotite certificatul de garantie; pierderea Certificatului de Garantie atrage dupa sine pierderea garantiei
  • Echipamentele a caror forma fizica a fost alterata (cabluri taiate, echipamente desigilate sau lovite) sau care au fost instalate incorect (alimentare inversa, alimentare ce nu se incadreaza cu limitele prevazute in documentatia tehnica a produsului) ies automat din garantie
  • Clic aici pentru mai multe informatii si vizualizare Certificat de Garantie

Cum imi aleg echipamentele?

NEOSIS acorda pentru produsele comercializate suport tehnic gratuit (prin intermediul telefonului 0754 636 747 si email-ului Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., in timpul programului de lucru).

Pot sa returnez echipamentele?

Produsele se returneaza/inlocuiesc numai in conformitate cu legislatia aflata in vigoare; cumparatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru posibilele neconcordante aparute intre performantele tehnice ale echipamentelor si necesitatile de exploatare dorite (pentru evitarea acestei situatii va rugam sa apelati cu incredere la suportul tehnic oferit de personalul NEOSIS).

Sunt echipamentele noi?

Toate produsele cumparate din magazinul nostru sunt noi si se livrează impreuna cu certificat de garantie.
NEOSIS garanteaza autenticitatea si originialitatea produselor comercializate pe www.neosis.ro si nu incurajeaza comercializarea produselor contrafacute.

Sunt echipamentele sigilate?

Anumite echipamente presupun desigilarea ambalajului original pentru inscrierea numarului de inregistrare (s/n - serial number) in certificatul de garantie.

Sunt toate produsele pe stoc?

Dat fiind numarul mare de echipamente prezentate, va rugam sa solicitati informatii privind existenta pe stoc (expediere in 1-3 zile) sau in depozitele furnizorilor (expediere in 3-5 zile) pentru echipamentele solicitate.

Ce termeni si conditii de cumparare sunt?

Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile inainte de a utiliza siteul www.neosis.ro si de a efectua orice comanda prin intermediul acestuia.
Efectuarea unei comenzi catre www.neosis.ro indica faptul ca sunteti de acord cu respectarea conditiilor siteului www.neosis.ro pe care le-ati citit, le-ati inteles si le-ati acceptat in integralitate.
Clic aici pentru a citi Termenii si Conditiile

 

Prezentari video
pentru echipamente de securitate

 

Transport inclus prin Fan Courier
pentru facturi >1000 lei

 

Suport tehnic
la echipamentele comercializate